Serwis
Jesteś Klientem
Zarejestruj zgłoszenie reklamacyjne lub sprawdź status naprawy
Procedura przyjmowania zgłoszeń i obsługi reklamacji
Dla klientów indywidualnych
Szanowny Kliencie,
W chwili obecnej mogą Państwo samodzielnie zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez naszą stronę internetową.
Aby tego dokonać, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami na niej zawartymi.
Mamy nadzieję, że nasz system przyjmowania reklamacji ułatwi Państwu rejestrację zgłoszeń serwisowych.
Warunki naprawy gwarancyjnej
Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie podstemplowanej przez dystrybutora karty gwarancyjnej w przypadku urządzeń lub dowodu zakupu w przypadku akcesoriów oraz części zamiennych.
Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu:
tel. (+48) 22 811 82 60
e-mail: serwis@atlantic-polska.pl
Jesteś Klientem
Wejście do systemu zgłoszeń serwisowych
Jeśli chcesz zgłosić naprawę pogwarancyjną lub przegląd okresowy, skontaktuj się bezpośrednio z instalatorem, który uruchamiał urządzenie.
Jesteś Serwisantem
Zaloguj się do systemu zgłoszeń serwisowych
Procedura przyjmowania zgłoszeń i obsługi reklamacji
Dla klientów indywidualnych
Szanowny Kliencie,
W chwili obecnej mogą Państwo samodzielnie zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez naszą stronę internetową.
Aby tego dokonać, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami na niej zawartymi.
Mamy nadzieję, że nasz system przyjmowania reklamacji ułatwi Państwu rejestrację zgłoszeń serwisowych.
Warunki naprawy gwarancyjnej
Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie podstemplowanej przez dystrybutora karty gwarancyjnej w przypadku urządzeń lub dowodu zakupu w przypadku akcesoriów oraz części zamiennych.
Dla Autoryzowanego Serwisu ACV
Szanowny Partnerze,
Z uwagi na fakt, że nasi Klienci mogą teraz samodzielnie rejestrować zgłoszenia reklamacyjne z wykorzystaniem naszej strony internetowej, przedstawiamy Państwu procedurę przyjmowania tych reklamacji od Klienta:
Dla każdego z naszych partnerów serwisowych tworzony jest unikalny login i hasło do profilu na naszej stronie internetowej, za pomocą którego będzie miał dostęp do zleconych mu zgłoszeń reklamacyjnych od naszych Klientów.
Login i hasło do konta zostało już lub zostanie Państwu przesłane mailowo.
Po otrzymaniu e-maila z informacją o nowym zgłoszeniu, przedstawiciel danego SERWISU AUTORYZOWANEGO zobowiązany jest zalogować się na swój profil i przyjąć ZGŁOSZENIE REKLAMACJI.
Nowy formularz reklamacyjny umożliwia dodawanie komentarzy przez wszystkie ze stron zainteresowanych.
Po zakończeniu usługi przedstawiciel SERWISU zobowiązany jest zaktualizować STATUS ZGŁOSZENIA poprzez wybór odpowiedniej opcji na stronie.
Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu:
tel. (+48) 54 412 56 00
e-mail: serwis@acv.com