O nas
Od momentu powstania firmy w 1968 roku, Groupe Atlantic specjalizuje się w zróżnicowanych źródłach energii, nieustannie dostosowując profil działalności do potrzeb Klientów. Już od wielu lat jesteśmy liderem rynku francuskiego, wyspecjalizowanego w elektrycznych systemach grzewczych oraz produkcji elektrycznych podgrzewaczy wody.
Jedyna w swoim rodzaju wiedza oraz zdobyte doświadczenie, pozwoliły nam stworzyć wizję wielowymiarowego komfortu cieplnego, który obecnie doskonale sprawdza się w warunkach szybko zmieniającego się rynku techniki grzewczej.
Stawiamy przed sobą ambitne cele, by w trosce o pełne zadowolenie Klienta tworzyć coraz doskonalsze urządzenia. Stałe poszukiwania pozwalają naszej firmie stawać się jednym z liderów tego rynku.
Szczególną uwagę zwracamy na bezpieczeństwo, funkcjonalność, wzornictwo, łatwość użytkowania oraz troskę o środowisko naturalne. Tak bowiem rozumiemy zobowiązania odpowiedzialnego lidera. Na rynku polskim filia Atlantic Groupe rozpoczęła działalność w 1998 roku.
Nasze kluczowe wartości to:
• | wysoka jakość obsługi – priorytet w naszej firmie. Dotyczy to zarówno jakości produktu, jakości usługi, jak i jakości dostawy; |
• | lojalność wobec każdego Klienta, jego zaufanie i przywiązanie do marki oraz jego satysfakcja są dla nas najważniejsze; |
• | traktujemy naszych Klientów i Pracowników z powagą i szacunkiem – jest to dla nas równie istotne, co zysk. Takie podejście gwarantuje stabilność, zwiększa nasz potencjał i wpływa korzystnie na rozwój każdej firmy; |
• | nasz rozwój na arenie międzynarodowej. Każdego roku inwestujemy w rozwój i badania nowych technologii, przeznaczając na ten cel 4% swojego budżetu; |
• | za sukces firmy odpowiada młody zespół pracowników, projektantów i inżynierów branżowych; |
• | regularnie zgłaszamy nowe patenty, które znajdują szereg zastosowań, zarówno w procesach produkcyjnych, jak i w samych urządzeniach. |
Ponad 40 lat w służbie poprawy jakości życia
Energia ludzi
Naszym najważniejszym źródłem energii są osoby pracujące w zakładach Grupy we Francji i na całym świecie. Łączą nas wyznawane zasady: dążenie do doskonałości w obsłudze Klientów, poszukiwanie zbiorowej efektywności, pogłębianie doświadczenia zawodowego i wspieranie otwartych umysłów.
„Każdego dnia dokładamy starań, aby wspierać pracowników w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego. Jesteśmy blisko naszych pracowników na każdym etapie ich kariery w Grupie”.
Pięć dziedzin działalności
Godne zaufania oraz wysokiej jakości produkty to dla nas standard. Od lat marka Atlantic to synonim najwyższej jakości, która w ramach certyfikacji ISO 9001 poddawana jest częstym kontrolom. Nowoczesne zakłady produkcyjne umożliwiają adaptację skomplikowanych procesów technologicznych. Uniwersalna platforma logistyczna pozwala nam dostarczać urządzenia marki Atlantic do ponad 100 krajów naszego globu. Możemy więc śmiało powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces komercyjny.
Rozwój międzynarodowy
Grupa skoncentrowała swe wysiłki na rozwoju międzynarodowym. Działalność Grupy, zainicjowaną w Europie Zachodniej, rozszerzamy obecnie na obszar Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Dziś ponad 1000 pracowników zatrudnionych jest za granicą w nowych zakładach przemysłowych lub oddziałach handlowych. Projektowane w tych zakładach produkty sprzedawane są głównie na rynkach zagranicznych.
Nasza struktura sprzedaży
Innowacje i kontrola produkcji
Wiedza, optymalne wykorzystanie energii, rozwiązania hybrydowe, komunikacja pomiędzy urządzeniami oraz nasza polityka badań i rozwoju stanowią podwaliny naszej firmy.
Nasza strategia badawcza skupia się na trzech obszarach:
• | ciągłe doskonalenie w zakresie wydajności energetycznej |
• | maksymalizacja komfortu użytkownika |
• | redukcja CO2 w celu osiągnięcia czystszych rozwiązań. |
„Wytwarzamy nasze produkty, mając na uwadze przyszłych użytkowników. Jakie są ich potrzeby dzisiaj, a jakie pojawią się jutro? Innowacje pozwalają nam na wprowadzenie nowego wymiaru komfortu, umożliwiają przewidywanie ryzyka związanego z bezpieczeństwem, maksymalizację oszczędności energii i bezpośredni wkład w ochronę środowiska… Jednak angażujemy się w nowe zadania jedynie wtedy, gdy jesteśmy pewni ich sensowności i trwałości! To nasza zawodowa odpowiedzialność”.
Obsługa Klienta
Dla 4400 pracowników tworzących naszą firmę bezustanne wyzwanie stanowi rosnąca satysfakcja Klientów i lojalność naszych dystrybutorów, instalatorów i odbiorców. Wsłuchiwanie się w potrzeby naszych Klientów i wspieranie ich na każdym etapie inwestycji należą do naszych codziennych obowiązków: od porad i informacji udzielanych jeszcze przed sprzedażą przez montaż i wsparcie techniczne aż po usługi posprzedażowe. Zaufanie naszych Klientów jest gwarancją pomyślnej przyszłości.
Śmiało patrzymy w przyszłość
Na każdym etapie cyklu życia produktu – projekt, produkcja, transport, montaż, praca, recycling – pamiętamy o ochronie środowiska naturalnego. Promując odnawialne źródła energii, realizujemy politykę prowadzącą do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych oraz zanieczyszczenia środowiska powodowanego odpadami produkcyjnymi. 21% elektryczności używanej przez fabryki Atlantic posiada gwarancję pochodzącą z odnawialnych źródeł energii. W 2005 roku Atlantic Groupe współtworzyła Organizację Odzysku Eco-system, której celem jest pozyskiwanie, recycling (używanie przetworzonych odpadów w ponownym procesie produkcyjnym) oraz utylizacja produktów zużytych – słowem ekologia. Atlantic Groupe to więcej niż tylko nazwa firmy, to sposób myślenia.
Ośrodek Badań nad Komfortem Cieplnym
Dwa domy testowe unikatowe w skali europejskiej.
Aby zmaksymalizować wydajność energetyczną i zminimalizować emisję CO2, GROUPE ATLANTIC rozpoczęła ambitny i niezwykły projekt: budowę dwóch domów testowych, w których można będzie wypróbować wszelkie dostępne technologie grzewcze. Dokładnie takie same i znajdujące się w tym samym miejscu domy wyposażono w rozwiązania grzewcze najczęściej stosowane na rynku, włącznie z ogrzewaniem, instalacją ciepłej wody, klimatyzacją, wentylacją, zarządzaniem energią i innymi rozwiązaniami. W każdym z tych domów symulowana jest aktywność ludzka. Następnie czujniki zamontowane we wszystkich pomieszczeniach pozwalają na przebadanie zachowania i możliwe interakcje pomiędzy różnymi urządzeniami grzewczymi.
Ośrodek Badań nad Komfortem Cieplnym stawia GROUPE ATLANTIC w czołówce innowacyjnych firm we Francji i w Europie.