Cozytouch
Najczęściej zadawane pytania
10 najczęściej zadawanych pytań na temat aplikacji COZYTOUCH
Gdzie mogę pobrać aplikację Cozytouch?
Aplikację Cozytouch można pobrać bezpłatnie z App Store i Play Store.
Nie mogę połączyć produktu z siecią Wi-Fi. Co powinienem zrobić?
Po pierwsze, należy sprawdzić, czy sieć Wi-Fi działa prawidłowo.
Problem może wynikać z obecności zapory sieciowej lub systemu bezpieczeństwa internetowego blokującego sygnał; w przeciwnym razie sygnał może być spowodowany zbyt dużą odległością między skrzynką internetową a produktem lub obecnością ściany nośnej, która blokuje komunikację z siecią.
Poniżej parametry dla sieci:
- DNS, adresy Google (8.8.8.8)
- Otwarty port 804
- Sieć WiFi działa na częstotliwości 2,4 GHz.
Co mówią nam kolorowe kontrolki na centralce Cozytouch?
Każdy kolor ma inne znaczenie.
Zielone światło wskazuje, że połączenie internetowe zostało nawiązane.
Czerwona dioda oznacza brak połączenia z Internetem.
Migająca dioda LED (zielona, bursztynowa lub czerwona) oznacza, że trwa nawiązywanie połączenia.
Moje hasło zostało odrzucone
Hasło musi składać się z co najmniej 6 znaków, nie może zawierać nazwy użytkownika, imienia ani nawet słów takich jak „home”, „password” czy „secret”. Są to zasady zapewniające bezpieczeństwo konta.
Jaka jest maksymalna liczba podłączonych produktów
- Maksymalnie 20 połączonych produktów na konto
- Jedna centralka Cozytouch
Jak mogę utworzyć nowe strefy
Po dodaniu urządzenia należy powiązać je z pomieszczeniem lub strefą.
Można dodać do 5 urządzeń na pomieszczenie/strefę.
Po dodaniu urządzenia Wi-Fi można zmienić jego nazwę, aby lepiej nim zarządzać.
Jakie są główne funkcje aplikacji Cozytouch?
Ustawianie temperatury, aktywuj / dezaktywuj nieobecności, sprawdzanie zużycia energii, programowanie czasu pracy.
Jest kilka osób w gospodarstwie domowym które chcą skorzystać z aplikacji, jak można to zrobić?
Wystarczy pobrać aplikację Cozytouch na inny smartfon i zalogować się przy użyciu tej samej nazwy użytkownika i hasła. Będziesz mieć dostęp do tej samej instalacji. Jedyną braną pod uwagę akcją będzie ta ostatnia.
Czy mogę używać aplikacji w kilku damach lub mieszkaniach?
Tak, możesz używać aplikacji Cozytouch do sterowania podłączonymi urządzeniami w wielu domach / mieszkaniach.
Konieczne będzie utworzenie określonego konta dla każdego domu i połączenie się z określonym kontem, którym chcesz zarządzać.
Czy mogę sterować kilkoma strefami grzewczymi?
Tak, możliwe jest sterowanie kilkoma strefami grzewczymi. Można utworzyć i kontrolować do 10 stref/pomieszczeń na konto.
Inne pytania na temat aplikacji COZYTOUCH
Gdzie kupić mostek Cozytouch?
Atlantic to marka dystrybuowana przez profesjonalistów, dlatego zalecamy kontakt z instalatorem, który będzie w stanie nie tylko dostarczyć Ci mostek Atlantic Cozytouch, ale także go zainstalować i wyjaśnić, jak go używać na co dzień.
Jeśli nie masz jeszcze instalatora i szukasz kogoś w swojej okolicy, kto zajmie się montażem grzejników przewodowych i mostka Cozytouch, przejdź do zakładki Mój instalator .
Mostek Cozytouch można również znaleźć w Internecie, u różnych sprzedawców online.
Obejrzyj także wszystkie nasze filmy o łączności .
Czy Cozytouch kwalifikuje się do ulgi podatkowej?
Most Cozytouch nie kwalifikuje się do żadnej pomocy finansowej na renowację (takiej jak MaPrimeRénov’, która zastępuje ulgę podatkową na rzecz transformacji energetycznej, czyli CEE). Z drugiej strony wiele urządzeń firmy Atlantic, obsługujących technologię Cozytouch, kwalifikuje się do pewnego stopnia wsparcia.
Produkty kwalifikujące się do pomocy finansowej
Kilka powiązanych produktów Atlantic kwalifikuje się do wsparcia finansowego. Dotyczy to w szczególności:
- Pompy ciepła powietrze/woda lub hybrydowe pompy ciepła*: kwalifikują się do wszystkich istniejących form wsparcia finansowego na renowację energetyczną, takich jak MaPrimeRenov , Eco-Loan o zerowej stopie procentowej lub CEE /Coup de Pouce
- Podgrzewacze wody termodynamiczne, również kwalifikujące się do wszelkiej pomocy
- W przypadku niektórych pomp ciepła powietrze/powietrze* kwalifikujących się do CEE w ramach renowacji jednoetapowej
- O niektórych urządzeniach wentylacyjnych
- W przypadku niektórych kotłów i grzejników elektrycznych marek Irisium , Divali , Oniris , Galapagos i Agilia , które kwalifikują się do obniżonej stawki VAT*
>> Aby dowiedzieć się więcej o kwalifikowalności produktów Atlantic do otrzymania pomocy finansowej, odwiedź naszą dedykowaną stronę .
Urządzenia połączone z Atlantykiem
Dowiedz się więcej o urządzeniach podłączonych do sieci Atlantic w każdej kategorii produktów
Obejrzyj także wszystkie nasze filmy o łączności .
*Nie wszystkie urządzenia z tego zakresu są podłączone
**Obniżona stawka VAT w przypadku urządzeń zakupionych i zainstalowanych przez fachowca w domu, który ma ponad 2 lata. Obniżona stawka VAT różni się w zależności od rodzaju urządzenia.
Ile kosztuje Cozytouch?
Cozytouch to rozwiązanie łączności dla urządzeń podłączonych do sieci Atlantic. Rozwiązanie to składa się co najmniej z bezpłatnej aplikacji Atlantic Cozytouch, dostępnej na systemy iOS i Android, na smartfony i tablety. Jednakże, w zależności od rodziny produktów, może być wymagany inny, płatny sprzęt. Całkowita cena rozwiązania Cozytouch zależy zatem od urządzenia, które chcesz podłączyć ( grzejnik elektryczny , suszarka do ręczników , podgrzewacz wody , kocioł , pompa ciepła powietrze/woda lub hybrydowa albo pompa ciepła powietrze/powietrze , wentylacja itp.).
Sprzęt i akcesoria Cozytouch
W zależności od posiadanego urządzenia, oprócz bezpłatnej aplikacji Atlantic Cozytouch, może być potrzebny także pewien sprzęt, taki jak:
- mostek Cozytouch, którego cena podana jest na stronie produktu i który można nabyć bezpośrednio.
- Centrum Cozytouch
- Podłączony termostat
- Pakiet Naviclim i/lub interfejs Naviclim
Jakiego sprzętu potrzebuję do korzystania z Cozytouch?
Rozwiązanie Atlantic Cozytouch
Cozytouch to rozwiązanie łączności umożliwiające zdalne sterowanie kompatybilnym sprzętem Atlantic przy użyciu smartfona lub tabletu. Tak naprawdę jest to pilot zdalnego sterowania, do którego możesz mieć dostęp nie tylko w domu (na przykład siedząc na kanapie), ale także poza nim (w pracy, na wakacjach itd.)*.
Dzięki temu możesz dostosować działanie urządzeń zapewniających komfort cieplny do swoich rzeczywistych i konkretnych potrzeb, w zależności od nieprzewidzianych zdarzeń, pogody, itp.
Jedną z największych zalet rozwiązania Cozytouch, oprócz komfortu, jest oszczędność energii. Ponieważ możesz sterować pracą swoich urządzeń z dowolnego miejsca i o każdej porze*, nie ma już ryzyka, że zapomnisz o nich lub niepotrzebnie zmarnujesz energię, gdy jesteś poza domem. Koniec z kaloryferami, które nagrzewają się cały dzień, gdy jesteś w biurze, lub pompą ciepła, która pracuje podczas Twojego tygodniowego urlopu. Jeśli natomiast potrzebujesz dodatkowej ilości ciepłej wody w podgrzewaczu wody lub chcesz zwiększyć temperaturę suszarki na ręczniki po chłodniejszej niż się spodziewasz pogodzie, możesz to również zrobić.
Cozytouch to także praktyczne rozwiązanie: aplikacja jest intuicyjna, a sterowanie urządzeniami można wykonać zaledwie kilkoma krokami.
*Pod warunkiem, że posiadasz dostęp do Internetu w domu (Wi-Fi może być konieczne w zależności od urządzenia Atlantic) oraz na smartfonie/tablecie, na którym zainstalowana jest aplikacja Atlantic Cozytouch.
Jak długi jest okres gwarancji na mój mostek Cozytouch?
Tak, mostek Cozytouch objęty jest 2-letnią gwarancją. Niniejszą gwarancję udziela Ci ostatni sprzedawca urządzenia (Atlantic.fr, instalator, dystrybutor).
Czy aplikacja jest bezpłatna?
Aplikacja Cozytouch jest całkowicie bezpłatna i dostępna w sklepach Apple Store i Play Store .
Można jej używać na smartfonie lub tablecie i jest niezbędna do zdalnego sterowania podłączonymi urządzeniami ( grzejnikami , suszarkami do ręczników , podgrzewaczami wody, kotłami, klimatyzatorami itp.).
To właśnie ta aplikacja pozwoli Ci:
- Zyskaj większy komfort: wybierając temperaturę i zakres ogrzewania dokładnie wtedy, gdy ich potrzebujesz, korzystasz z indywidualnego komfortu dostosowanego do Twojego stylu życia.
- Oszczędź czas: zarządzaj wszystkimi urządzeniami z jednego miejsca, bez konieczności obsługiwania ich oddzielnie. Uzyskaj komfort za pomocą kilku kliknięć!
- Oszczędzaj energię: łatwo przeglądaj swoje zużycie energii w ujęciu tygodniowym lub miesięcznym, identyfikuj główne pozycje wydatków i kontroluj je!
Aby dowiedzieć się więcej na temat rozwiązania Cozytouch i korzyści, jakie oferuje ono w codziennym życiu, zapoznaj się z ofertą połączonego domu Atlantic .
Obejrzyj także wszystkie nasze filmy o łączności .
Czy aplikacja jest kompatybilna z systemem Windows Phone?
Aplikacja Cozytouch nie jest zgodna z systemem Windows Phone. Jest jednak kompatybilny ze smartfonami i tabletami z systemem Android lub iOS .
Wystarczy pobrać aplikację ze sklepu Play Store lub Apple Store, założyć konto, a następnie sparować wszystkie podłączone urządzenia.
>> Gdzie mogę pobrać aplikację Atlantic Cozytouch?
Aplikacja Atlantic Cozytouch jest bezpłatna.
Do czego służy aplikacja Cozytouch?
Aplikacja Atlantic Cozytouch umożliwia zdalne sterowanie podłączonymi urządzeniami (grzejnikami elektrycznymi, suszarkami do ręczników, pompami ciepła powietrze/woda lub powietrze/powietrze, kotłami, podgrzewaczami wody, a nawet wentylacją) przy użyciu smartfona lub tabletu. Zamiast wykonywać wszelkie operacje na panelu sterowania każdego urządzenia, możesz zrobić wszystko za pośrednictwem aplikacji, z dowolnego miejsca (nawet jeśli nie jesteś w domu!) i w dowolnym czasie, pod warunkiem, że masz niezbędne połączenie (połączenie Wi-Fi w domu i połączenie komórkowe w smartfonie, na który pobrałeś aplikację).
Zaletą Cozytouch jest możliwość dostępu do urządzeń nawet wtedy, gdy nie ma Cię w domu. Dlatego też nie ma aplikacji na PC .
Aby dowiedzieć się więcej o funkcjach Cozytouch w zależności od rodzaju sprzętu, pobierz nasz bezpłatny przewodnik:
>> Wejdź do połączonego domu Atlantyku
Zainteresowanie łącznością
Podłączone urządzenia są interesujące, ponieważ można nimi sterować zgodnie ze swoimi potrzebami, a ponieważ można to robić w dowolnym miejscu i czasie, można przewidzieć swój powrót do domu lub przeciwnie, skorygować ustawienia, jeśli zapomni się wyłączyć lub wyłączyć urządzenia. Łączność jest również bardzo przydatna w przypadku drugich domów, które pozostają niezamieszkane przez kilka dni: możesz włączyć ogrzewanie przed przyjazdem i od razu po przyjeździe cieszyć się przyjemną temperaturą. Podobnie jest z przygotowywaniem ciepłej wody użytkowej: nie trzeba czekać długimi godzinami, aż podgrzewacz wody ogrzeje zbiornik, można uruchomić ogrzewanie zdalnie, aby mieć wystarczająco dużo ciepłej wody dla całej rodziny, gdy przyjedziesz.
Łączność jest zatem bardzo praktyczną funkcją, ale nie jest w żaden sposób obowiązkowa: możesz korzystać ze swoich tzw. „połączonych” urządzeń bez konieczności korzystania z aplikacji Atlantic Cozytouch. Jeśli ich nie podłączysz, wystarczy, że wykonasz bardzo klasyczną manipulację bezpośrednio na skrzynce sterowniczej. Należy jednak pamiętać, że niektóre praktyczne funkcje są dostępne wyłącznie po połączeniu urządzenia z aplikacją. Dotyczy to na przykład trybu Boost w niektórych modelach podłączonych podgrzewaczy wody.
Czy aplikacja jest kompatybilna z systemem Android?
Tak, aplikacja Cozytouch jest kompatybilna z urządzeniami z systemem Android (smartfonami i tabletami) i jest dostępna bezpłatnie w sklepie Play .
Po pobraniu aplikacji należy utworzyć konto Cozytouch i sparować urządzenia (połączyć je z aplikacją).
Następnie możesz je z łatwością kontrolować!
Do czego służy aplikacja Atlantic Cozytouch?
Aplikacja Atlantic Cozytouch to rodzaj pilota zdalnego sterowania do sterowania urządzeniami: zamiast ingerować w każdy sprzęt z osobna i wyłącznie z domu, wszystkie elementy sterujące masz bezpośrednio w aplikacji. Gdziekolwiek jesteś i o każdej porze*, możesz wydawać polecenia podłączonym urządzeniom grzewczym, klimatyzacyjnym, wentylacyjnym lub produkującym ciepłą wodę użytkową.
Dzięki niemu możesz kilkoma kliknięciami:
- Zwiększ lub zmniejsz temperaturę ogrzewania o 0,5°C
- Zrealizuj swoje programowanie (okresy nieobecności i obecności)
- Przełączanie z trybu ogrzewania na tryb klimatyzacji (dla rewersyjnej pompy ciepła powietrze/powietrze)
- Sterowanie 2 strefami grzewczymi (dla pomp ciepła powietrze/woda i kotłów)
- Włącz tryb boost, aby mieć więcej ciepłej wody użytkowej
- Zmiana prędkości pracy wentylatora
- Przejdź do trybu nieobecności: po prostu naciśnij przycisk „Nieobecność” i wprowadź okres nieobecności. Twoje urządzenia wyłączają się, gdy wychodzisz, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów energii, a jednocześnie przewidują Twój powrót, dzięki czemu będziesz mieć zapewnione ogrzewanie i ciepłą wodę po powrocie.
I wiele innych możliwości! Odkryj je w naszym bezpłatnym przewodniku do pobrania:
>> Dom połączony z Atlantykiem
Jakimi urządzeniami można sterować za pomocą Cozytouch?
Wszystkimi produktami Atlantic opisanymi jako „połączone” (lub „łączalne”) można sterować zdalnie za pomocą aplikacji Atlantic Cozytouch. Jedna aplikacja dla wszystkich podłączonych urządzeń Atlantic.
W Atlantic znajdują się:
- Podłączone urządzenia grzewcze: podłączone pompy ciepła (pompy ciepła powietrze/woda, pompy ciepła hybrydowe lub odwracalne pompy ciepła powietrze/powietrze), podłączone kotły , podłączone grzejniki elektryczne , podłączone suszarki do ręczników
- Podłączone urządzenia do produkcji ciepłej wody użytkowej: podłączone podgrzewacze wody (podgrzewacze elektryczne lub termodynamiczne)
- Rozwiązania wentylacji połączonej
>> Które urządzenia są kompatybilne z Cozytouch?
Należy pamiętać, że w zależności od urządzenia, które chcesz podłączyć, oprócz aplikacji mogą być wymagane następujące akcesoria:
>> Jaki sprzęt i akcesoria są potrzebne do obsługi urządzeń Atlantic?
*Musisz dysponować niezbędnymi połączeniami: dostępem do sieci WiFi w swoim obiekcie noclegowym oraz dostępem do sieci komórkowej na smartfonie lub tablecie, na którym zainstalowana jest aplikacja Atlantic Cozytouch. Twoje urządzenia muszą być również sparowane w aplikacji.
Czy aplikacja jest kompatybilna z systemem iOS?
Tak, aplikacja Atlantic Cozytouch jest kompatybilna z urządzeniami iOS i jest dostępna bezpłatnie w App Store .
Czym jest Cozytouch?
Cozytouch to nazwa rozwiązania łączności dla sprzętu firmy Atlantic. Cozytouch obejmuje co najmniej aplikację Atlantic Cozytouch, ale w zależności od instalowanego sprzętu, mogą być konieczne inne akcesoria .
Do czego służy Cozytouch?
Rozwiązanie Atlantic Cozytouch umożliwia zdalne sterowanie podłączonymi urządzeniami zapewniającymi komfort cieplny przy użyciu smartfona lub tabletu, który staje się pewnego rodzaju pilotem do urządzeń.
Zaletą Cozytouch jest to, że możesz zarządzać swoimi podłączonymi urządzeniami z dowolnego miejsca i o każdej porze*: możesz to robić z kanapy, z biura, z miejsca, w którym spędzasz wakacje!
Cozytouch pozwala przewidywać i korygować wszelkie niedociągnięcia, dzięki czemu możesz w pełni spersonalizować swój komfort.
Możesz na przykład zdalnie wyłączyć ogrzewanie, jeśli zapomniałeś o tym przed wyjazdem na wakacje. Albo wręcz przeciwnie, zwiększ temperaturę przed powrotem do domu, żeby było ci przyjemnie ciepło, gdy wrócisz. Możesz przełączyć podłączone urządzenia w domu w tryb Poza domem, aby przeszły w tryb „pauzy”, gdy wyjeżdżasz na wakacje lub długi weekend, dzięki czemu unikniesz niepotrzebnego zużycia energii.
Wystarczy pobrać aplikację Atlantic Cozytouch i założyć konto, a następnie sparować („połączyć”) swoje urządzenia jedno po drugim. Następnie możesz sterować swoimi urządzeniami ze smartfona/tabletu.
Aby poznać (liczne) możliwości Cozytouch, pobierz bezpłatnie nasz przewodnik:
>> Dom połączony z Atlantykiem
Którymi produktami można sterować zdalnie?
Wszystkimi podłączonymi urządzeniami Atlantic można sterować zdalnie za pomocą aplikacji Atlantic Cozytouch:
- Podłączone grzejniki
- Podłączone suszarki na ręczniki
- Podłączone pompy ciepła ( pompy ciepła powietrze/woda, hybrydowe pompy ciepła lub odwracalne pompy ciepła powietrze/powietrze)
- Podłączone kotły
- Podłączone podgrzewacze wody
- Rozwiązania wentylacji połączonej
>> Które urządzenia są kompatybilne z Cozytouch?
*Musisz mieć podłączone swoje urządzenia, dostęp do sieci WiFi w swoim obiekcie noclegowym oraz połączenie mobilne na smartfonie/tablecie, na którym zainstalowana jest aplikacja Atlantic Cozytouch.